הנך נמצא כאן:

אטרקציות לאירועים עסקיים

בואו נודה באמת: האסוציאציה שעולה לנו לראש כשאנחנו חושבים על אירועים עסקיים היא אסוציאציה לא מאוד חיובית. נאומים ארוכים, מצגת עם נתונים משעממים ולכל היותר הרמת כוסית של יין עם מגש גדול של פירות. אך לגמרי אפשר אחרת. אירועים עסקיים יכולים להיות למטרות מגוונות – החל מאירועים המתקיימים אחת לתקופה מסוימת ובה סוקרים את הנעשה בחברה ואת היעדים קדימה, דרך אירועי הרמת כוסית וקבלת שי לחג ועד לאירועים עסקיים שהם אירועי חברה מגבשים. החשיבות באירועים עסקיים ששוברים את השגרה ומאפשרים לעובדים חוויה בלתי נשכחת ומגבשת היא גבוהה במיוחד, וזה כבר הוכיח את עצמו: אירועים חווייתיים תורמים לשביעות הרצון של העובדים וכפועל יוצא מעלים את רמת ואיכות העבודה. אטרקציות לאירועים עסקיים הן בדרך כלל מה שעושה את ההבדל.

סוגי אטרקציות לאירוע עסקי

  • סטנדאפיסטים – הזמנה של סטנדאפיסטים בתור אטרקציה לאירועים עסקיים היא אחת מהפעילויות המועדפות, והיא מתאימה בעיקר לאירועים עסקיים משוחררים המתקיימים בערב, בסגנון של ערבי גיבוש לעובדים ו/או למנהלים. גם בעולם הסטנדאפ יש סגנונות, וישנם סטנדאפיסטים המדברים לקהל צעיר וכאלה שהבדיחות שלהם מכוונות לקהל יחסית מבוגר.
  • הבאת מרצים – אטרקציה נוספת פופולרית היא הזמנת מרצים לאירועים. זו יכולה להיות הרצאה בנושא לבחירתכם בהתאם לסוג האירוע העסקי והקהל שיגיע אליו, מהרצאה על עסקים וכלכלה, דרך הרצאה על מוטיבציה והגעה ליעדים אישיים ועד להרצאה על פוליטיקה, זוגיות או אסטרולוגיה. כמו בסטנדאפ גם בתחום ההרצאות, לדמות המרצה יש משמעות בעיני הנוכחים וניתן להביא מרצה שנחשב ברמה גבוהה בתחומו וגם מפורסם בתחומו, מה שתורם לעניין ואינטראקציה גבוהים יותר.
  • סדנת בישול – אם אמרנו אטרקציות לאירועים עסקיים, אז אין ספק שסדנת בישול עונה על ההגדרה. סדנת בישול היא אירוע מגבש מאוד, כי אין כמו אוכל כדי לשמח אותנו ולחבר בינינו. עם זאת, סדנאות בישול הן אטרקציה המתאימה לקבוצות קטנות יחסית, בד"כ כמה עשרות בודדות של משתתפים, בניגוד להרצאות והופעות המתאימות גם לקהל של מאות משתתפים.
  • התנדבות קבוצתית – אם חיפשתם אטרקציות לאירוע עסקי שיש בהן גם ערך מוסף, אז התנדבות קבוצתית יכולה להיות התשובה. ישנן מסגרות רבות אליהן תוכלו לקחת את העובדים בחברה, וניתן לעשות את ההתנדבות במסגרת אשר עוסקת בתחום הקרוב לתחום העיסוק שלכם. לדוגמה, אם החברה שלכם מייצרת עזרי ראייה, תוכלו לקחת את העובדים שלכם להתנדב בארגון או מסגרת לעיוורים או לאנשים הסובלים מלקות ראייה.

החשיבות של התאמת האטרקציה לסוג האירוע

כדי שהאירוע העסקי אותו אתם מתכננים יצליח, חשוב להתאים את אופי האטרקציה לסוג האירוע ולקהל שינכח בו. מטבע הדברים, אירוע עסקי בו אנחנו מבשרים לעובדים הנרגשים על מיזוג או רכישה יהיה שונה מאירוע עסקי-חברתי בו מתכנסים העובדים ובני זוגם לערב של גיבוש והעצמת ההזדהות עם הארגון. לדוגמה, לאירוע גיבוש כיפי ניתן להביא סטנדאפיסט, ולאירוע רשמי יותר עם ניחוח עסקי ולבוש אלגנטי להביא מרצה. בקיצור, אטרקציות לאירועים עסקיים דורשים תפירה מיוחדת - להתאים את האטרקציה לסוג האירוע ולסוג האנשים שנמצאים בו, וגם בתוך הטווח הזה, לדעת איזו פעילות, איזו הרצאה או איזה סוג של סטנדאפ יגרום לעובדים ולמנהלים שלכם ליהנות יותר – בין אם מדובר באירוע עסקי ורשמי ובין אם באירוע גיבוש משוחרר.

 

שתף תוכן זה עם חבריך!