הנך נמצא כאן:
»
»

הפקת מסיבות

עוד על הפקות אירועים:

- השכרת ציוד לאירועים
- הפקת אירועים לילדים
- אירועים בטבע
- הפקת חתונות
- הפקת אירועים פרטיים
- הפקת מסיבות
- הפקת בר מצווה
- קייטרינג
- יום כיף לעובדים

מותגים השואפים להתבדל ולהתבלט בזירת השוק התחרותית בארץ, משקיעים כספים רבים בהפקת מסיבת השקה ייחודית מתוך אסטרטגיה שיווקית ברורה: חשיפת קו המוצרים החדש בפני קהל היעד הפוטנציאלי תוך התאמה למסרים השיווקיים ולחזון העסקי של הפירמה.

מסיבת השקה המתוכננת כהלכה מסוגלת לא רק להפיץ את הבשורה החדשה בפי רבים, אלא יש בכוחה ליצור תדמית חיובית חזקה בקרב קהל הצרכנים הפוטנציאלי, עובדה אשר תורמת לכך כי שם המותג ייחרט בתודעת הצרכנים ואגב כך גם יעודד אותם לרכוש את המוצרים בעתיד וכך כמובן יביא לרווח כלכלי.

מהי מסיבת השקה?

מסיבת השקה היא אירוע חגיגי, המהווה חלק מתוכנית יחסי ציבור והקד"ם של החברה ומטרתו לחשוף בפני קהל היעד הפוטנציאלי את מוצרי החברה החדשים. מסיבת ההשקה אמורה להעביר את ה – LOOK & FEEL של מסרי המותג ולהנציח במוחו של הצרכן הפוטנציאלי, חוויה מרגשת ומפתיעה, אשר בעתיד תהפוך לתחושות המחברות אותם אל המותג ואל עולם הערכים שהוא מייצג.

טיפים לתכנון מסיבת השקה מנצחת

כיוון שהפקה של מסיבת השקה כרוכה בהוצאה כספית גדולה, חשוב להשקיע גם בתכנון אסטרטגי נכון של האירוע, וזאת בכדי להשיג את האימפקט השיווקי הרצוי. חברות רבות מעדיפות להעסיק אנשי מקצוע ומומחים בתחום של הפקת מסיבות חברה והפקת אירועי השקה עסקיים, אולם גם אם יש בידכם תקציב דל, תוכלו באמצעות הטיפים הבאים לתכנן מסיבת השקה מנצחת.

לפיכך, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים, אשר יסייעו לכם להפיק אירוע השקה נוצץ:

  • חזון, קונספט ואסטרטגיה – ראשית, אנו ממליצים להתאים בין החזון העסקי והאסטרטגיה השיווקית לבין הקונספט הרעיוני של מסיבת השקה, וזאת בכדי לחדד את המסר שיועבר לצרכנים במהלך מסיבת ההשקה בין אם זה באמצעות יצירת האווירה הנכונה, התפאורה, ההגברה, האוכל ושאר האלמנטים שיופיעו באירוע ההשקה.
  • תכנון והפקה לוגיסטית – כל אירוע השקה ובמיוחד מסיבת השקה, דורשים תכנון ותיאום מדוקדק בין הספקים ואנשי המקצוע הנחוצים להצלחתו של האירוע. חברת ההפקות אמונה על ההזמנה והתיאום בין כל האלמנטים הלוגיסטיים בערב ההשקה, כגון: חברת תאורה והגברה, די.ג'י, חברת קייטרינג, השכרת ציוד לאירועים (שולחנות, כיסאות ועוד), הסדרי חנייה, בר משקאות, צוות בידור ועוד.
  • הזמנת סלבס ומובילי דעה – על מנת ליצור אימפקט תקשורתי מאסיבי יש לחשוף את מסרי המותג בפני מובילי דעת קהל וסלבס, אשר ישפיעו בצורה ישירה על קהל היעד של המותג.
  • ניצוח על האירוע – ביום בו מתרחש אירוע ההשקה, על חברת ההפקות לדאוג כי כל אנשי המקצוע, הלוקחים חלק באירוע, ידעו בדיוק מתי עליהם להגיע ומהו תפקידם.

חברה אשר תפעל בהתאם לטיפים אלו, תוכל לארגן מסיבת השקה ייחודית, מפתיעה המאורגנת כהלכה, שתהיה גם אפקטיבית מבחינה שיווקית.

לסיכום, אם ברצונכם לארגן מסיבת השקה מקצועית, נוצצת ואפקטיבית מוטב להיעזר בשירותיהם של חברות ההפקה.

שתף תוכן זה עם חבריך!